Forbedring og forslag.

Giv meddelelser om tekniske problemer med Satanisk Forums message board her.

Redaktører: annex, Moderator team

Forbedring og forslag.

Indlægaf annex » 15 maj 2009 3:25

En forbedring i kompetibelstilstanden med andre browsere end IE ville være super. Har på flere forskellige maskiner og forbindelser, prøvet IE vs FF og Safari. IE er helt i top med hastigheden, hvorimod FF og Safari godt kan tage op til 20-30 sekunder for at loade hver side.
- Det er selvfølgelig: http://www.sataniskforum.dk/ jeg taler om og ikke forumet :)

Med hensyn til citater på forumet, synes jeg det er lidt irriterrende at man ikke kan se, hvem der bliver citeret. En funktion på andre fora, er for eksempel at skrive: [ qoute=<brugernavn>][/qoute]. wolf, du vil gøre os en glædelig bjørnetjeneste, i at indfører den eller en lignende funktion her på forumet, så jeg regner med dig, og det gør Mr. Green også :mrgreen:

Nå, men, igen, god nat til alle jer derude :hump:
- annex
Brugeravatar
annex
Medlem af Satanisk Forum
Medlem af Satanisk Forum

Geografisk sted: København

Re: Forbedring og forslag.

Indlægaf Amina » 15 maj 2009 9:27

annex skrev:En forbedring i kompetibelstilstanden med andre browsere end IE ville være super.

Jeg kører Firefox, og det fungerer fint :)
Problemet er vist, at siden skal holde styr på alle mulige oplysninger, her under brugeroplysninger, og for at gøre det har vi måtte vælge et platform der kan gør det. Dvs. at siden ikke er lavet fra grunden, men er afhængig af den platform den kører på.

annex skrev:Med hensyn til citater på forumet, synes jeg det er lidt irriterrende at man ikke kan se, hvem der bliver citeret.

Det handler vist mest om, at folk ikke kan finde ud af at bruge funktionerne. Jeg har ændret på et af dine andre indlæg, hvor der var kludder i citaterne - prøv evt. at åbne det ved at vælge "rediger", og se hvordan citaterne er blevet sat op. Ved nye citater skal du blot vælge "citer", og så se hvordan siden selv viser citaterne. Hvis du skal fjerne noget, så skal du blot bibeholde den del af koden der mærkerer starten og slutningen på citatet. F.eks. ved at kopiere disse og placerer dem rundt om citatstumper, hvis du deler citatet op i flere stykker. F.eks. sådan (mellemrum indsat mellem samtlige tegn, for at undgå at programmet oversætter det til kode): [ q u o t e = " a n n e x " ] Blah [ / q u o t e ]

Men igen: det handler også om platform, og det er næppe muligt at flytte alle de gamle indlæg til en ny platform, så man kan kun håbe på eventuelle opdateringer af platformen.

- Amina
Sekretær på "arkiv", "satinfo" og "netinfo". Se http://www.sataniskforum.dk/content/section/8/50/
Brugeravatar
Amina
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Nørresundby

Indlægaf annex » 15 maj 2009 15:17

Ej hvor føler jeg mig inkompetent lige nu :( Her sidder jeg og tror jeg har prøvet alle muligheder, og undersøgt hver en vinkel for at tilegne citater personer, og så er det to par kaninøre jeg mangler :oops:

Men så håber jeg, i får opdateret serveren(e) på et tidspunkt :mrgreen:
- annex
Brugeravatar
annex
Medlem af Satanisk Forum
Medlem af Satanisk Forum

Geografisk sted: København

Indlægaf Amina » 15 maj 2009 15:27

annex skrev:Ej hvor føler jeg mig inkompetent lige nu

Helt i orden. Der er jævnligt folk der har langt større problemer med langt mindre ting, og hvor filmen f.eks. allerede knækker inden det lykkes dem at oprette sig som brugere. At stille spørgsmål, hvis der er noget man ikke kan finde ud af, eller hvis der er noget som virker uhensigtsmæssigt, det er kun godt.

- Amina
Sekretær på "arkiv", "satinfo" og "netinfo". Se http://www.sataniskforum.dk/content/section/8/50/
Brugeravatar
Amina
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Nørresundby

Tilbage til Fejlrapporter