annex skrev:En forbedring i kompetibelstilstanden med andre browsere end IE ville være super.
Jeg kører Firefox, og det fungerer fint

Problemet er vist, at siden skal holde styr på alle mulige oplysninger, her under brugeroplysninger, og for at gøre det har vi måtte vælge et platform der kan gør det. Dvs. at siden ikke er lavet fra grunden, men er afhængig af den platform den kører på.
annex skrev:Med hensyn til citater på forumet, synes jeg det er lidt irriterrende at man ikke kan se, hvem der bliver citeret.
Det handler vist mest om, at folk ikke kan finde ud af at bruge funktionerne. Jeg har ændret på et af dine andre indlæg, hvor der var kludder i citaterne - prøv evt. at åbne det ved at vælge "rediger", og se hvordan citaterne er blevet sat op. Ved nye citater skal du blot vælge "citer", og så se hvordan siden selv viser citaterne. Hvis du skal fjerne noget, så skal du blot bibeholde den del af koden der mærkerer starten og slutningen på citatet. F.eks. ved at kopiere disse og placerer dem rundt om citatstumper, hvis du deler citatet op i flere stykker. F.eks. sådan (mellemrum indsat mellem samtlige tegn, for at undgå at programmet oversætter det til kode): [ q u o t e = " a n n e x " ] Blah [ / q u o t e ]
Men igen: det handler også om platform, og det er næppe muligt at flytte alle de gamle indlæg til en ny platform, så man kan kun håbe på eventuelle opdateringer af platformen.
- Amina