Redaktører: annex, The ONE, Moderator team

Den forhenværende præst indenfor Church of Satan Hr. Vad citeres flere gange på denne hjemmeside. Jeg er bekendt med, at Hr. Vad ikke længere er medlem af Church of Satan, men eftersom han var dette på skrivende tidspunkt, betragter jeg disse tekster som værende repræsentative for hvilke synspunkter, der hersker indenfor Church of Satan.

The ONE skrev:Det virker underligt at man vælger selv at tolke en mængde materiale, og derpå trække den ned over hovedet på den gruppe mennesker der selv har forfattet materialet.

jonasmunk skrev:Den hjalp mig meget med min opgave om satanisme, og jeg fik god respons.

The Reflecting God skrev:...Desværre vil mange (primært folkeskole-) lærere ofte hellere rose noget til skyerne, end indrømme at de rent faktisk ikke ved tilstrækkeligt om emnet, til at kunne vurdere den pågældende opgave...

annex skrev: - og sådan fik jeg 12 til fysik afgangseksamnen i niende

Amina skrev:...Måske de Herre vil bidrage til gennemlæsning når det forhåbentligt snart er klar? Det ser ud til at nå op på 30-40 A4 sider, så der bliver lidt at gå i gang med for de kære små folkeskoleelever

annex skrev:Husk at når du skal undervise "os", så prøv at opnå den; "seje lærer"-status. Det er altid de "seje lærere", der har det nemmest ved at undervise og få børnenes respekt/opmærksomhed. Det er især vigtigt, når du skal ud og undervise børn, som der i mange tilfælde har de samme fordomme og dogmer, som deres forældre og omgangskreds.

Nex skrev:jeg melder mig frivilligt! mangler alligevel læsestof, og da dette også vil hjælpe herinde er det jo to fluer med et smæk.

Dette kan ofte skyldes diverse læreres inkompetence og mangel på viden om emnet. Desværre vil mange (primært folkeskole-) lærere ofte hellere rose noget til skyerne, end indrømme at de rent faktisk ikke ved tilstrækkeligt om emnet, til at kunne vurdere den pågældende opgave.. (skrevet af amina)

jonasmunk skrev:I opgaver handler det altid om at komme udover lærerens viden, og her er satanismen et meget nemt emne.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 1 gæst