Redaktører: annex, The ONE, Moderator team

Kristian skrev:Kommer lidt an på, hvordan de ser ud, men personligt er jeg lidt træt af alle de pentagrammer man kan købe er fra gadeboder og lavet af et ret dårligt materiale. Hvis dem du kunne skaffe var fede, ville jeg klart være interesseret

Jerry skrev:Havde ellers indtrykket af, at dette forums 'slogan' var at gøre sig fri af tro/overtro - hvad forskellen så end er på den slags forurening af menneskets tankeverden - og derved vel også også gøre sig fri af troens/overtroens symboler.

Jerry skrev:Beklager. Men det minder mig om de syvstjerner, man kan købe på åndemesser eller hvad det nu er de kaldes.

Zyttel skrev:det er godtnok et lidt gammelt indlæg, men siden jeg søger nøjagtigt det samme så jeg ikke nogen grund til at lave et nyt indlæg
som sagt søger jeg også et meget enkelt pentagram til at hænge i en kæde om halsen. jeg har kigget rundt omkring, men kan ikke finde noget, uden at man skal til at bestille hjem fra usa. det må da være muligt at støve noget op her i landet?
mvh Mikkel

albert skrev:Herre gammelt emne, jeg ved det godt, men man kan få et ret fedt på musikgreven.dk der vender "rigtigt"

Nex skrev:ville lige sige, at hvis har pengene er hjemmesiden http://markdefrates.com rigtig god, har en masse fede pentagrammer, og efter bestilling kan man også få 'custom made ' ting efter dit eget design, prisen er måske lidt høj, men det er håndlavet, og stort set alt kan diskuteres igennem med ejerparret, som også responderer hurtigt

Amina skrev:Her forleden fandt jeg til min store overraskelse en guldsmed i Århus som sælger små pentagrammer (Vibholm, Søndergade 76, 8000 Århus C). De er ikke billige, da de er i sølv og forgyldt sølv, og nok lidt for feminine til mænd, men spændende at de findes. Se evt. billeder fra kataloget her: http://www.izabelcamille.dk/shop/dream-star-42c1.html
Smykkerne kan tilsyneladende købes via hjemmesiden, og er tilsyneladende med kæde.
Bemærk, at alle pentagrammerne er samme størrelse, og at de ER ret små!
- Amina
albert skrev:Amina skrev:...da de er i sølv og forgyldt sølv...
Mon ikke man kunne lokke ham til at droppe guldet, hvis man virkelig ville?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 1 gæst